נושא: אפשרי תאריך: 11/5/2008 10:51:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דבר ראשון אפשר לשמן עם כמעט כל שמן. לא לשכוח לנגב היטב. השמנים הייעודיים בד"כ מונעים הידבקות של לכלוך בשטח ואינם נוטים לטפטף ולהשפריץ ברכיבה אבל באופני "פנאי עירוני" כמו שלך, אין צורך להשקיע דווקא בשמן.
לגבי גלגלי שיניים במעביר האחורי... הם לא נוטים להישחק בכלל. הם רק משמשים למתיחת השרשרת ולא עומדים בעומס. לכן, בהרבה מקרים הם עשויים פלסטיק ועדיין מחזיקים אלפי קילומטרים.
|