נושא: נותרו מספר מקומות פנויים בקורס שופטים תאריך: 11/5/2008 12:02:00 PM
מחבר/ת: אלכס
נותרו מספר מקומות מצומצם בקורס שופטי כביש והרים. הקורס מיועד בעיקר לאנשים מתוך קהילת האופניים - בעיקר רוכבים ותיקים, מדריכים/מאמנים לשעבר וגם לחובבי הענף. לרוכבי עילית ומסטרס עם ותק של לפחות 5 שנים הקורס מוצע בחינם. מטרת הקורס הזה היא לתת לרוכבים ותיקים בכלל ורוכבי עילית בפרט ערוץ נוסף לתרום מניסיונם בארץ ובחו"ל ולהביאו לידי ביטוי בתחרויות לאומיות וגם בינלאומיות. מקץ 5 שנות שיפוט כשופט לאומי, יופנו השופטים למסלול התקדמות לקראת קורס שופטים בינלאומי הכולל השתלמויות שופטים ובסופם בחינות לקראת קבלה לקורס שופטים בינלאומי.
הקורס יתקיים בימים שישי, שבת 12-13/12/2008 בין השעות 17:00 – 09:00
הקורס יינתן באזור המרכז. מיקום מדויק יימסר בהמשך.הקורס יועבר על ידי שופטי איגוד האופניים.
המשתתפים אשר יעמדו בבחינות הסיום – בחינה בכתב ועבודת בית - וישתתפו בשתי תחרויות כעוזרי שופטים יוכרו כשופטים אזוריים בתחרויות כביש על ידי איגוד האופניים בישראל.
שופטי תחרויות הכביש וההרים יתבקשו לשפוט בלפחות 4 מרוצים במהלך העונה, עליהם יקבלו שכר על פי תקנות האיגוד.
לאחר כשנתיים של שיפוט פעיל יוכרו השופטים האזוריים כשופטים לאומיים.
מחיר הקורס – 300 ₪ (כולל ארוחת צהרים). (כאמור לרוכבי עילית ומסטרס בהווה ובעבר בעלי וותק תחרויות בארץ ובחו"ל של לפחות 5 שנים – עלות הקורס בחינם)
הקורס מוצע בחינם גם לשופטים פעילים שהם רק שופטי כביש או רק שופטי הרים כדי להתמחות גם בדיסציפלינה השנה.
ההרשמה באיגוד ! בהצלחה ..
|