טקסט הודעת פורום
11/5/2008 5:14:00 PM
גיא בראל
בואנה אתה תותח...
נושא:
בואנה אתה תותח...
תאריך:
11/5/2008 5:14:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
החזרת אותי עכשיו 21 שנה אחורה,איזו נוסטלגיה.
וואלה גם אם הייתי עכשיו עם FF עליי היו רואים את החיוך
שמרוח לי על הפרצוף :)
חזרה לפורום