הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2008 5:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לאופניי קרוס היו 3 הילוכים בלבד...
נושא: לאופניי קרוס היו 3 הילוכים בלבד... תאריך: 11/5/2008 5:17:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

וגם לי קשה להאמין ששרשרת של 8 הילוכים לא תתאים.



חזרה לפורום