טקסט הודעת פורום
11/5/2008 5:17:00 PM
גיא בראל
לאופניי קרוס היו 3 הילוכים בלבד...
נושא:
לאופניי קרוס היו 3 הילוכים בלבד...
תאריך:
11/5/2008 5:17:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
וגם לי קשה להאמין ששרשרת של 8 הילוכים לא תתאים.
חזרה לפורום