הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2008 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אם אתה רוצה
נושא: אם אתה רוצה תאריך: 11/5/2008 5:40:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אין לי בעיה לרכב איתך
הבעיה היא ההבדל בסגנונות
הכושר שלי לא משו בכלל אבל סביר מה אני יגיד לך
ואני רוכב יותר AM אגרסיבי DH וכל השמות המפוצצים..
ביערות הכרמל אני יכול להנות אבל קח בחשבון שאני לא יארגן מסלול שיהיה הרבה דיווש..
בכל מקרה אם אתה מעוניין דבר איתי
אה ולגבי הרכיבה בלילה.. לפי תכנונים בד"כ מסיימים את הרכיבה בשעות החושך ואז נוסעים כבר על המדרכות ככה שזה לא כזה קריטי הפנס..


חזרה לפורום