טקסט הודעת פורום
| 11/5/2008 6:43:00 PM |
|
נושא: אני דווקא מתכוון לדווש...חלק גדול מהעניין הוא כושר תאריך: 11/5/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר
ובעניין הזמנים-רובנו אנשים עובדים שמסיימים אחר הצהריים או בערב את העבודה.בחורף מחשיך כבר ב17:00 לכן צריך פנס בכל מקרה.
|
חזרה לפורום |
|
|