הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2008 1:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  כן המעביר של דאור..
נושא: כן המעביר של דאור.. תאריך: 11/6/2008 1:03:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

והקסטה של שימנו 7 הילוכים (יחס 14-34 רק שבתמונה זה הקסטה הישנה...החדשה עם גלגל כוח ענק בצבע שחור..הוא תורם המון כוח...שאתה בעליה במצב מסוים אז קורה שאתה מרים גלגל מעודף כוח ובגלל שרוב המשקל על הגלגל האחורי... :) אני יצלם עוד מעט תמונה עדכנית..)

ניסיתי לשים שרשרת של שימנו של שמונה הילוכים...לא ניכנסה...השיניים גדולות מידי.. :(

ראיתי באיזה אתר שרשרת שניראה לי תתאים שהיא דומה לשלי של KMC אדומה.. :)
יש מצב שהיא תתאים? היא ניראת כמו שלי רק אדומה..


חזרה לפורום