טקסט הודעת פורום
| 11/6/2008 1:08:00 AM |
|
נושא: אצלי שמתי מאלומיניום של KCNC תאריך: 11/6/2008 1:08:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
כי נפל לי אחד בריכה ונאבדה לו הצינורית פלדה שהוא יושב עליה.. אז כבר החלפתי את שניהם לגלגלי שינים יפים וציבעוניים :) (לא רואים בתמונה..תמונה ישנה..)
יש לך ניסיון איתם? עמידים?
|
חזרה לפורום |
|
|