הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2008 1:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  אצלי שמתי מאלומיניום של KCNC
נושא: אצלי שמתי מאלומיניום של KCNC תאריך: 11/6/2008 1:08:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

כי נפל לי אחד בריכה ונאבדה לו הצינורית פלדה שהוא יושב עליה..
אז כבר החלפתי את שניהם לגלגלי שינים יפים וציבעוניים :) (לא רואים בתמונה..תמונה ישנה..)

יש לך ניסיון איתם? עמידים?


חזרה לפורום