הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2008 1:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 11/6/2008 1:24:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני

קח רשימת קניות:
פנס - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12060
בטריות - https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5776
מטען - https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.936
מתאם לכידון - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8274

זכור שאתה זקוק למתאם לתקע לשיטה הישראלית מהמאמריקאי - אפשר לקנות בכל חנות חשמל
הפנס מחזיק למעלה משעה במוד HIGH לכן כדאי לקנות כ-4 בטריות. מוד HIGH נדרש רק בסינגלים ורצוי שיהיה גם פנס לראש בנוסף (אפשר p4).
בכל שאר הרכיבות אפשר לרכב בתאורה בינונית שהיא חסכונית יותר כך שבסופו של דבר הבטריה תוכל להחזיק לך למעלה משעתיים אם תחליף למצבי תאורה בהתאם.

כל מידע נוסף תוכל לקבל בפורום הנ"ל:
http://www.tapuz.co.il/Communa/usercommuna.asp?CommunaId=32594

בהצלחה.




חזרה לפורום