נושא: תשובה תאריך: 11/6/2008 1:24:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני
קח רשימת קניות: פנס - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12060 בטריות - https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5776 מטען - https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.936 מתאם לכידון - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8274
זכור שאתה זקוק למתאם לתקע לשיטה הישראלית מהמאמריקאי - אפשר לקנות בכל חנות חשמל הפנס מחזיק למעלה משעה במוד HIGH לכן כדאי לקנות כ-4 בטריות. מוד HIGH נדרש רק בסינגלים ורצוי שיהיה גם פנס לראש בנוסף (אפשר p4). בכל שאר הרכיבות אפשר לרכב בתאורה בינונית שהיא חסכונית יותר כך שבסופו של דבר הבטריה תוכל להחזיק לך למעלה משעתיים אם תחליף למצבי תאורה בהתאם.
כל מידע נוסף תוכל לקבל בפורום הנ"ל: http://www.tapuz.co.il/Communa/usercommuna.asp?CommunaId=32594
בהצלחה.
|