טקסט הודעת פורום
11/6/2008 7:57:00 AM
איתן ברמן
"שמן גיר אוטומט" לא מומלץ
נושא:
"שמן גיר אוטומט" לא מומלץ
תאריך:
11/6/2008 7:57:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
זה עלול לגרום להילוכים לעבור לבד.....
חזרה לפורום