הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2008 9:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ניחא יעברו לבד אבל מה יקרה כשיעברו...
נושא: ניחא יעברו לבד אבל מה יקרה כשיעברו... תאריך: 11/6/2008 9:58:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

למצב PARKING???
:laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום