טקסט הודעת פורום
11/6/2008 9:58:00 AM
גיא בראל
ניחא יעברו לבד אבל מה יקרה כשיעברו...
נושא:
ניחא יעברו לבד אבל מה יקרה כשיעברו...
תאריך:
11/6/2008 9:58:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
למצב PARKING???
:laugh: :laugh: :laugh:
חזרה לפורום