הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2008 10:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  בואנה את קולט שיש לך...
נושא: בואנה את קולט שיש לך... תאריך: 11/6/2008 10:01:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

PIGGYBACK על הבולם זעזועים האחורי :laugh:
עכשיו אני מבין מאיפה נולד הרעיון של FOX שמיושם ב-DHX!
כמה אתה מנפח ב-PIGGYBACK?יש לך גם PROPEDAL???
:laugh:


חזרה לפורום