טקסט הודעת פורום
| 11/6/2008 10:01:00 AM |
|
נושא: בואנה את קולט שיש לך... תאריך: 11/6/2008 10:01:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
PIGGYBACK על הבולם זעזועים האחורי :laugh: עכשיו אני מבין מאיפה נולד הרעיון של FOX שמיושם ב-DHX! כמה אתה מנפח ב-PIGGYBACK?יש לך גם PROPEDAL??? :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|