הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2008 3:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן פרנקל עם תוכן  carpal tunnel syndrome
נושא: carpal tunnel syndrome תאריך: 11/6/2008 3:02:00 PM
מחבר/ת: רן פרנקל

מה שאתה מתאר נגרם עקב לחץ על צבר עצבים שעובר בפרק כף היד (העצב המדיאני העובר בתעלה הקרפלית), קוראים לבעיה זו CARPAL TUNNEL SYNDROME. זו לא אבחנה אבל נשמע שזה כך.
זה נפוץ אצל רוכבי אופניים בגלל שמופעל לחץ על איזור פרק כף היד.

מה עושים?

כפפות עם ריכוך באזור כריות כף היד - כאמור בתשובה הקודמת.

נסה להרפות את הידיים בזמן הרכיבה ולא לאחוז בחוזקה בידיות.

השתדל שלא תיווצר זוית בפרק כף היד - שהיד תשאר ישרה - פחות לחץ על המפרק.

כמובן שכיוון נכון של האופניים למידתך יכול מאוד לעזור ולפתור את הבעיה



חזרה לפורום