נושא: GT I-DRIVE XC תאריך: 11/7/2008 9:46:00 AM
מחבר/ת: אלנתן ליברמן
מקדימה מאניטו בלאק 100 מ"מ מאחור פוקס פלואט אוויר, חישוקים של WTB בקרקס דיסק אוויד מ.אחורי סראם X9(!!!) קדמי LX שיפטרים סראם X7 (!!!) פדאלים שימאנו 520 צמיגים חדשים וחומר וכו´....גר בגליל... צור קשר אם אתה מעוניין 0546443126
|