הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2008 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלנתן ליברמן עם תוכן  GT I-DRIVE XC
נושא: GT I-DRIVE XC תאריך: 11/7/2008 9:46:00 AM
מחבר/ת: אלנתן ליברמן

מקדימה מאניטו בלאק 100 מ"מ מאחור פוקס פלואט אוויר, חישוקים של WTB בקרקס דיסק אוויד מ.אחורי סראם X9(!!!) קדמי LX שיפטרים סראם X7 (!!!) פדאלים שימאנו 520 צמיגים חדשים וחומר וכו´....גר בגליל...
צור קשר אם אתה מעוניין
0546443126


חזרה לפורום