טקסט הודעת פורום
11/7/2008 3:54:00 PM
ישראל סילברברג
וואללה תודה אחי
נושא:
וואללה תודה אחי
תאריך:
11/7/2008 3:54:00 PM
מחבר/ת:
ישראל סילברברג
ובקטע של תיק, כמה ליטר כדאי?
חזרה לפורום