הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2008 3:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל סילברברג עם תוכן  וואללה תודה אחי
נושא: וואללה תודה אחי תאריך: 11/7/2008 3:54:00 PM
מחבר/ת: ישראל סילברברג

ובקטע של תיק, כמה ליטר כדאי?


חזרה לפורום