נושא: מרכז רכיבה מיר"ב תאריך: 11/7/2008 6:49:00 PM
מחבר/ת: Crazy Sheep
מחר אני שם פעם שניה סה"כ, ובפעם הראשונה שהייתי שם לא הכרנו את השטח ואת המקום בכלל וכמעט לא נהנו..עשינו אולי רק איזה שני סינגלים שזרקו אותנו ישר החוצה מההר ולא חזרנו שוב..
אני מגיע מכיוון חדרה. איפה כדאי להחנות? לאן לפנות? אני צריך אינפורמציה לגבי המקום.. (קצת דחוף כי זה למחר..תודה מראש)
|