הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2008 7:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  בטח עבודת יד...
נושא: בטח עבודת יד... תאריך: 11/7/2008 7:38:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

הטיוואני שבמפעל לוקח את היד שלו ולוחץ עם אחת
האצבעות שלו על כפתור שמפעיל את פס הייצור ואת
הרובוטים שמרתכים שם,אח"כ טיוואני אחר לוקח את
השלדה החצי מורכבת ואורז אותה במו ידיו ואז מרים
טיוואני אחר מרים את הקרטונים בשתי ידיו למשאית....
להמשיך את הסיפור הניפלא???
אין לדעתי שום יתרון למשהו שמיוצר בעבודת יד על פני
משהו שמיוצר ע"י רובוט,אפילו להיפך,רובוט מדייק ברמות
שיד אדם לא יכולה עליו,זו דעתי כמובן ואין לי כוונה ללכת
מכות על זה עם מישהו :laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום