הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2008 8:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady ury עם תוכן  כמה שהמשפט האחרון לא נכון !
נושא: כמה שהמשפט האחרון לא נכון ! תאריך: 11/7/2008 8:21:00 PM
מחבר/ת: ady ury

הבעייה ביצור שלדות זה הריתוךךךךך !!.
כשעושים בעבודת יד...
הריתוד של היד הוא הרבה יותר "עדין" מזה של הרובוט.
הנקודה התורפה בשלדות זה הריתוכים.
שמה 95% מהמקרים נתגלים סדקים אם בכלל.
אני סדקתי את שלי בריתוך כבר.

עבודת יד זאת אומנות...זה לרתך אבל כמה שפחות להחלישאת סגסוש השלדה (אלומניום).
ברובוט זה יותר אגרסיבי..וזה מה קרה לי שסדקתי משולש אחורי אחרי רכיבה של שנתיים.

נ.ב כשרואים עבודת יד,,, אבל לא כמו ספשלייזד אלה חברת בוטיק...רואים כמה שיש הרבה פחות ריתך מאופניים אחרים (הוא הרבה יותר דק ומסודר אפילו) ממש תפירה.
כשקבלתי משולש אחורי חדש(מהאחריות) ראיתי כמה שהריתוכים ממש לא מסודרים וסימטריים, ממש בלאגן.


חזרה לפורום