נושא: כמה שהמשפט האחרון לא נכון ! תאריך: 11/7/2008 8:21:00 PM
מחבר/ת: ady ury
הבעייה ביצור שלדות זה הריתוךךךךך !!. כשעושים בעבודת יד... הריתוד של היד הוא הרבה יותר "עדין" מזה של הרובוט. הנקודה התורפה בשלדות זה הריתוכים. שמה 95% מהמקרים נתגלים סדקים אם בכלל. אני סדקתי את שלי בריתוך כבר.
עבודת יד זאת אומנות...זה לרתך אבל כמה שפחות להחלישאת סגסוש השלדה (אלומניום). ברובוט זה יותר אגרסיבי..וזה מה קרה לי שסדקתי משולש אחורי אחרי רכיבה של שנתיים.
נ.ב כשרואים עבודת יד,,, אבל לא כמו ספשלייזד אלה חברת בוטיק...רואים כמה שיש הרבה פחות ריתך מאופניים אחרים (הוא הרבה יותר דק ומסודר אפילו) ממש תפירה. כשקבלתי משולש אחורי חדש(מהאחריות) ראיתי כמה שהריתוכים ממש לא מסודרים וסימטריים, ממש בלאגן.
|