נושא: אחי מחר אני בעופר בסוף תאריך: 11/7/2008 8:45:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
בסביבות 10 וחצי 11 אני חושב שאני יהיה שם אולי 11 וחצי אם אני לא יסתדר מוקדם תתקשר אליי מחר בבוקר נדבר נרכב ביחד אני עם עוד חבר אחד נראה לכם את כל המסלולים היותר חיות שיש שם.. ואם לא תרכב איתי אז יש שמות גדולים כמו קמיקזה (חדש לא חדש מלא שמות פשוט קמיקזה) גוזמת דרקנס שפן (קטן גדול אנערף) אני לא מתמצא בשמות קיצר תתקשר אליי מחר ונתארגן על רכיבה כיפית =] 0526800524 גיא.
|