טקסט הודעת פורום
| 11/7/2008 9:16:00 PM |
|
נושא: מעביר תאריך: 11/7/2008 9:16:00 PM
מחבר/ת: רונן קרפל
אל תתעסק עם זה. אם האופניים חדשות, גש לחנות.
במקביל, תסתכל גם על אופניים אחרות בחנות זהות לשלך ותראה איך המעביר יושב.
לפי התמונה, זה לא נראה טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|