הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2008 6:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  במקום לעבור לסראם...
נושא: במקום לעבור לסראם... תאריך: 11/8/2008 6:10:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

ואז הוא יאלץ להחליף גם את השיפטר,הוא יכול לעבור
לשימנו החדש ולחסוך את החלפת השיפטר :cool:
או פשוט "לרפד" את האזור "הפגוע".


חזרה לפורום