טקסט הודעת פורום
11/8/2008 6:10:00 AM
גיא בראל
במקום לעבור לסראם...
נושא:
במקום לעבור לסראם...
תאריך:
11/8/2008 6:10:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
ואז הוא יאלץ להחליף גם את השיפטר,הוא יכול לעבור
לשימנו החדש ולחסוך את החלפת השיפטר :cool:
או פשוט "לרפד" את האזור "הפגוע".
חזרה לפורום