הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2008 9:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני עם תוכן  מנשא על הגג
נושא: מנשא על הגג תאריך: 11/8/2008 9:05:00 AM
מחבר/ת: יוני

אני ממליץ על מנשא על הגג
אין צורך להרכיב ולפרק את המנשא בכל פעם שרוצים לקחת את האופניים ברכב. הזמינות והקלות הם מפתח לשימוש בו. גם להקפצות קצרות של האופניים בעיר. למשל מחנים את הרכב וממשיכים באופניים.
יש לי10 שנים ואני מאוד מרוצה.
יש מינשא אחד כזה בחנות של האתר הרים, הבעיה שהם מוכרים שניים או שלושה מינשאים כאילו ולא בבודדים. העלות 175 ש"ח. אם תרצה לקנות ביחד איתי אשמח.

בקשר לבטיחות, הייתי עכשיו באיטליה. רואים שם המון מכוניות עם מנשאים כאילו פשוטים וכמעט ולא רואים את המנשאים היקרים מסגנון טולה. אני מאמין שמה שטוב לאיטלקים טוב לנו.
אגב המנשא שלי הוא מהסוג הפשוט, עלה 150 ש"ח אמנם חיזקתי אותו אצל מסגר וכאמור אני נוסע איתו בכל הארץ כבר 10 שנים בלי תקלות בכלל.
הפעם אני אקנה מנשא דומה ולא אעשה את השידרוג שעשיתי אז, אשתמש בו כמו שהוא.

המינשא מתלבש אצלי על גגון פשוט שכניתי באוטו דיפו ב150 ש"ח.

אשמח אם תיצור קשר

יוני


חזרה לפורום