הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2008 1:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  שמע הכל ענין של טכניקה ונסיון
נושא: שמע הכל ענין של טכניקה ונסיון תאריך: 11/8/2008 1:01:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

תמיד כשנכנסים לתחום חדש מתעצבנים כי יש מלא דברי םשלא יודעים ולא מצליחים בהתחלה..
תראה אני משאר שאתה יודע את הדרך לעשות באני הופ ואם לא אז כנס ליוטיוב ותרשום באניהופ יש לך שמה מליון ואחד סרטונים על זה
אחרי שאתה יודע מה אתה צריך לעשות כל מה שנשאר הוא לתרגל
בהתחלה זה יהיהממש ממש נמוך
ואז אתה תקלוט שאתה צריך להרים יותר תקידמי לתת לו לעלות וזה ישתפר עם הזמן
ולגבי ווילי זאת מיומנות שנרכשת אחרי זמן מה..
פשוט תתאמן אפחד לא מצליח ישר..


חזרה לפורום