הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2008 1:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהונתן גנץ עם תוכן  יש לי טכניקה
נושא: יש לי טכניקה תאריך: 11/8/2008 1:20:00 PM
מחבר/ת: יהונתן גנץ

אני עובד די הרבה עם טכניקה פשוט לא מצליח אבל תודה רבה


חזרה לפורום