טקסט הודעת פורום
11/8/2008 1:20:00 PM
יהונתן גנץ
יש לי טכניקה
נושא:
יש לי טכניקה
תאריך:
11/8/2008 1:20:00 PM
מחבר/ת:
יהונתן גנץ
אני עובד די הרבה עם טכניקה פשוט לא מצליח אבל תודה רבה
חזרה לפורום