הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2008 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yonatan עם תוכן  מי יכול לעזור לי?..
נושא: מי יכול לעזור לי?.. תאריך: 11/8/2008 5:12:00 PM
מחבר/ת: yonatan

אני רוכב כביש חדש שנכנס אחרי 3 שנים בשטח: בשביל אופניי כניסה הציעו לי לקנות מארין ונציה , קרבון אחורי וקדמי, גלגלי שימנו, צמיגי קנדה, קראנק של ISA, מערכת הילוכים טיגרה, 27 הילוכים, מעביר של FLIGHT DECK, כידון FSA, מוט כסא של וינג.
עבור האופניים מעוניינים ב-2800ש"ח.
1. האם זהו מחיר טוב וסביר?
2. האם בשביל אופניי כניסה מומלץ לי להיכנס עם הזוג הזה?
3. אודה על תגובות ממביני העניין!


חזרה לפורום