נושא: אני הייתי רוכב לפעמים בשטח.. תאריך: 11/9/2008 12:33:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
שבילי ליד הירקון.... אבל עכשיו כבר לא...כי אין לי עם מי לרכוב וכבר לא בכושר כל כך..:( בקשר לבולמי זעזועים זה בולמי שמן סוגרים רגילים...חחXD המיכל שמן הזה פשוט ליופי היה..אבל אני פתחתי אותו ומילאתי בוא שמן גיר אוטומט ועשיתי חור למעטה של המיכל...ושמתי צינור שקוף של אבן אוויר של דגים כדי שיראו את השמן האדום...משמן עם זה את השרשרת לפעמים.... חחחXD
|