נושא: יש בורג... תאריך: 11/9/2008 1:38:00 AM
מחבר/ת: ערן אברהמי
שכתוב לידו H. כשאתה בפלטה שלישית סגור אותו עד שתראה את המעביר זז טיפה לכוון הפלטה השנייה ואז תפתח טיפה , בדיוק כדי שיחזור למקומו. אם השרשרת לא רוצה לעלות שוב לשלישי שחרר את הבורג עוד קצת, ואם היא נופלת הדק עוד קצת (במדרגות של רבע סיבוב) בהצלחה! ערן :o :o
|