הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2008 1:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  יש בורג...
נושא: יש בורג... תאריך: 11/9/2008 1:38:00 AM
מחבר/ת: ערן אברהמי

שכתוב לידו H. כשאתה בפלטה שלישית סגור אותו עד שתראה את המעביר זז טיפה לכוון הפלטה השנייה ואז תפתח טיפה , בדיוק כדי שיחזור למקומו.
אם השרשרת לא רוצה לעלות שוב לשלישי שחרר את הבורג עוד קצת, ואם היא נופלת הדק עוד קצת (במדרגות של רבע סיבוב)
בהצלחה! ערן :o :o


חזרה לפורום