טקסט הודעת פורום
11/9/2008 6:47:00 PM
אביעד חדריאן
אהלן...
נושא:
אהלן...
תאריך:
11/9/2008 6:47:00 PM
מחבר/ת:
אביעד חדריאן
גם לי יש את הבולם הזה והוא ננעל
כך שיכול להיות שיש לך בעיה...
שאתה מסובב בכיוון הנעילה אתה לא מרגיש שהוא יותר קשה ?
חזרה לפורום