הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2008 6:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביעד חדריאן עם תוכן  אהלן...
נושא: אהלן... תאריך: 11/9/2008 6:47:00 PM
מחבר/ת: אביעד חדריאן

גם לי יש את הבולם הזה והוא ננעל
כך שיכול להיות שיש לך בעיה...
שאתה מסובב בכיוון הנעילה אתה לא מרגיש שהוא יותר קשה ?


חזרה לפורום