נושא: נעילה של RockShox Tora תאריך: 11/9/2008 9:11:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
הנעילה בבולם מתבצעת ע"י סיבוב של החוגה עד הסוף ימינה והיא נועלת את הבולם מכיווץ - כלומר הוא ננעל במצב הכי פתוח שלו. גם אם תכווץ אותו ותנעל הוא יעלה חזרה וינעל שם.
לא ניתן לנעול אותו במצב מכווץ. האופציה היחידה זה בבולם שיש לו U-Turn - שינוי מהלך בבולם.
מקווה שעזרתי :)
|