הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2008 9:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  נעילה של RockShox Tora
נושא: נעילה של RockShox Tora תאריך: 11/9/2008 9:11:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

הנעילה בבולם מתבצעת ע"י סיבוב של החוגה עד הסוף ימינה והיא נועלת את הבולם מכיווץ - כלומר הוא ננעל במצב הכי פתוח שלו.
גם אם תכווץ אותו ותנעל הוא יעלה חזרה וינעל שם.

לא ניתן לנעול אותו במצב מכווץ.
האופציה היחידה זה בבולם שיש לו U-Turn - שינוי מהלך בבולם.

מקווה שעזרתי :)


חזרה לפורום