טקסט הודעת פורום
| 11/9/2008 9:38:00 PM |
|
נושא: למה אתה חושב שזה כזה... תאריך: 11/9/2008 9:38:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
ברור לנו אם לא ציינת זאת? בכל אופן סבון מאוד יעזור וכשהמשאבה נותנת פולס של לחץ אויר תן טפיחות על ההיקף החיצוני של הצמיג בייחוד באזור הונטיל. לא יודע על איזה ג´נטים אתה עושה זאת אבל יש כאלו שהם קצת יותר בעייתיים.
|
חזרה לפורום |
|
|