טקסט הודעת פורום
| 11/10/2008 8:05:00 AM |
|
נושא: מה זאת אומרת "לא שמעתי"? תאריך: 11/10/2008 8:05:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לך לכל בית אבות ותראה - רואים סדרות בטלויזיה ועושים עבודת יד :p
בגילאים היותר צעירים הקשר בין טלויזיה ו"עבודת יד" הוא קצת שונה, אבל יש כאן ילדים, אז תנחש לבד :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|