נושא: אתה באמת חושב שמורווד או טרנר או קנונדייל מייצרים תאריך: 11/10/2008 9:01:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בשיטות שונות מאשר בטייואן? היצרנים שמנית לא מייצרים שלדות קאסטום (בנויות לפי מידת הרוכב), אלא ייצור סדרתי, כלומר שימוש בתבניות. זה בדיוק מה שעושים בטייואן.
חוץ מפטריוטיות (קנו כחול-לבן) אני לא רואה הבדל.
אם אעדיף לקנות באנשי, מורווד או טרנר, זה יהיה בגלל הגיאומטריה, המחיר, רמת השרות והאחריות של היצרן והיבואן - וממש לא לפי איפה המסגריה שלו ממוקמת.
|