הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2008 5:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  יש מסלול שיוצא משם
נושא: יש מסלול שיוצא משם תאריך: 11/10/2008 5:01:00 PM
מחבר/ת: שי ס

והוא לא רע בכלל. המסלול הוא גם מעגלי, כך שניתן לרכוב בו בין 20 ל35 ק"מ.
החלק הכי דרומי של הטיול עובר מאחורי הישוב אלעד ומגיע ליער "קולה".
ביום אפשר להתרשם מ2-3 חירבות עם תצפית על המרכז.
שווה לנסות.
ניתן גם לרכוב אותו בירח מלא ללא פנסים כי הוא חשוף לגמריי לאור הירח.



חזרה לפורום