נושא: שידרוג אופניים תאריך: 11/11/2008 12:17:00 PM
מחבר/ת: moti 123
שלום לכולם, יש לי אופני SCOTT MC40 ואני מעוניין לשדרג אותם. בסך הכל מרוצה מהאופניים.
שאלה - על מנת "להרגיש" את השידרוג - אילו חלקים הכי כדי לי לשדרג?
אני חשבתי על החלפת גלגלים (סט שלם). - כדי? שיפור משמעותי? רק לדוגמא: SHIMANO XTR סט.
שאלות: מה ההבדל בין מספר השפיצים בגלגל? 32? 24? מעט שפיצים=יותר טוב? טיובלס או לא?
אשמח לקבל המלצות, תודה
|