הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2008 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון אמיר עם תוכן  אז איך?
נושא: אז איך? תאריך: 11/11/2008 2:27:00 PM
מחבר/ת: ירון אמיר

אז איך פתרת את הבעיה? האמת שביצעתי מתיחה לבורג אבל לא יצא לי לבדוק את זה במציאות בגלל שאני לא רוכב כרגע בגלל בעיית גב.
אבל אם יש לך פיתרון טוב אני אשמח לשמוע


חזרה לפורום