טקסט הודעת פורום
| 11/11/2008 2:27:00 PM |
|
נושא: אז איך? תאריך: 11/11/2008 2:27:00 PM
מחבר/ת: ירון אמיר
אז איך פתרת את הבעיה? האמת שביצעתי מתיחה לבורג אבל לא יצא לי לבדוק את זה במציאות בגלל שאני לא רוכב כרגע בגלל בעיית גב. אבל אם יש לך פיתרון טוב אני אשמח לשמוע
|
חזרה לפורום |
|
|