טקסט הודעת פורום
| 11/11/2008 5:08:00 PM |
|
נושא: מעביר דופק תאריך: 11/11/2008 5:08:00 PM
מחבר/ת: moshe Ofan
אני לא מכיר את האופניים ,אך לפי התמונה שימו לב, נראה שמבנה המזלג האחורי תורם לבעיה כי בכול פעם שהמתלה יורד מעט אז באופן אוטומטי המעביר פוגע בשילדה .איך אני יכתוב ,כנראה תיכנון לקוי .
|
חזרה לפורום |
|
|