נושא: עצה לגבי אופני כביש תאריך: 11/11/2008 7:32:00 PM
מחבר/ת: רפי דוידוביץ´
אני מנסה למצוא מידע על מפרט של אופני WHEELER 5100 שנת 2005. אני מעונין לקנות אותם בתור אופני כניסה לכביש. מישהו יכול לתת דעתו על האופניים האלה? אשמח לקבל עצות לגבי קניית אופני כביש יד שניה (מה לבדוק וכו´ ...)
תודה. רפי.
|