נושא: האם יש נזק רציני בהורדת חוליה אחת מהשרשרת? תאריך: 11/12/2008 10:02:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
:confused: אני אצלי ניסיתי לשים חולית פתיחה מהירה של KMC ומסתבר שהיא לא מתאימה לי..:( (כניראה היא מתאימה רק לסינגל ספיד..אבל זה מה שנתנו לי :( אז בגללה הייתי צריך להוריד עוד חוליה כי שהרכבתי תחולית שחרור מהיר הוצאתי את הפין מהחוליה הרגילה וידוע "שפין ששוחרר לא יוחזר.." האם זה יכול לגרום נזק לעמביר האחורי שלי? בגלל שכאילו הוא יותר מתוח...? האם יש חוליה כזאת שכן מתאימה לאופניים עם הילוכים ולא רק של סינגל ספיד? אם כן מה צריך לבקש להבא בחנות...?(שלא יעבדו עליי..:( )
|