טקסט הודעת פורום
11/12/2008 10:49:00 AM
זיו קנטור
haro shift r5
נושא:
haro shift r5
תאריך:
11/12/2008 10:49:00 AM
מחבר/ת:
זיו קנטור
מניסיון אישי אופניים טובות. :)
חזרה לפורום