הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2008 1:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור דר עם תוכן  שאלה לי..
נושא: שאלה לי.. תאריך: 11/12/2008 1:54:00 PM
מחבר/ת: נאור דר

אני מבין שהיו לך ייטי לפני.. איך ההבדלים עד עכשיו? יש רשמים?

כמו שאמרתי לך בגרופי.. אחת השלדות היפות..


נאור


חזרה לפורום