טקסט הודעת פורום
11/12/2008 1:54:00 PM
נאור דר
שאלה לי..
נושא:
שאלה לי..
תאריך:
11/12/2008 1:54:00 PM
מחבר/ת:
נאור דר
אני מבין שהיו לך ייטי לפני.. איך ההבדלים עד עכשיו? יש רשמים?
כמו שאמרתי לך בגרופי.. אחת השלדות היפות..
נאור
חזרה לפורום