הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2008 8:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהונתן גנץ עם תוכן  שלום יש לי בעיה
נושא: שלום יש לי בעיה תאריך: 11/12/2008 8:54:00 PM
מחבר/ת: יהונתן גנץ

יש לי אופני דירט KONA FIVE O ואני רוצה לקנות כידון וסטם לבנים ויש לי כמה שאלות
1.במה זה עוזר
2.כמה זה עולה
3.האם כדי לי
ויש לי עוד שאלה לא קשורה אני לא יודע לעשות שום תרגיל האם כדי לי לנסות להוריד כמה יותר משקל האם כדי?,מה לעשות???????????????????????????
תודה מראש לכל מי שהגיב


חזרה לפורום