טקסט הודעת פורום
| 11/12/2008 9:07:00 PM |
|
נושא: מה אתה מוכר ? תאריך: 11/12/2008 9:07:00 PM
מחבר/ת: אורן פרידמן
אני לא מבין מה אתה מוכר יא חמרמיר את הברקס והשיפטר או את כל האפניים ?! אם אתה רציני תערוך את התמונה ( שים תמונה גדולה של האופניים ותכניס תמונה אחת של הברקסים ועוד תמונה של הפדלים וכו´ ) :confused: :giveFinger:
|
חזרה לפורום |
|
|