נושא: חוליה תאריך: 11/12/2008 11:37:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
הי החוליה שבתמונה לא מתאימה ביכלל צריך להיות מצוין עליה שהיא ל9 הילוכים או ל6-8 הילוכים זה אומר את רוחב החוליה לא צריכה להיות לך בעיה עם זה אני רוכב איתה ואין בעיה ניראה שחסר כרגע בשופ הרים חוליות כאלה ל9 הילוכים אם תירצה יש לי תמיד אצלי (אולי אני רוקנתי להם את המלאי :giveFinger: ) אוכל לימכור לך באותו מחיר דורון
|