טקסט הודעת פורום
| 11/14/2008 10:11:00 AM |
|
נושא: מגן גלג"ש+מותחן שרשרת תאריך: 11/14/2008 10:11:00 AM
מחבר/ת: רותם מויאל
אני רוצה להתקין מגן גלג"ש + מותחן האופניים שלי הם אנדורו SL COMP 2008 ,מישהו יודע מה יתאים לי והאם מה שיש פה באתר יתאים http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_63&products_id=733
|
חזרה לפורום |
|
|