נושא: לגבי הבאשגארד אין בעיה... תאריך: 11/14/2008 10:34:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
אתה פשוט מפרק את הפלטה הגדולה שלך ומרכיב את הבאשגארד במקומה,רק תבדוק שהקראנק שלך הוא 4 ברגים(אע"פ שאם אני זוכר נכון הוא 4 ברגים). לגבי מוביל השרשרת(CHAINGUIDE) אני לא סגור,אם אני זוכר נכון באנדורו יש הכנה למוביל שרשרת בסטנדרט ISCG(לא ISCG 2005).
|