הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2008 10:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לגבי הבאשגארד אין בעיה...
נושא: לגבי הבאשגארד אין בעיה... תאריך: 11/14/2008 10:34:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

אתה פשוט מפרק את הפלטה הגדולה שלך ומרכיב את הבאשגארד
במקומה,רק תבדוק שהקראנק שלך הוא 4 ברגים(אע"פ שאם אני זוכר נכון הוא 4 ברגים).
לגבי מוביל השרשרת(CHAINGUIDE) אני לא סגור,אם אני זוכר נכון באנדורו יש
הכנה למוביל שרשרת בסטנדרט ISCG(לא ISCG 2005).


חזרה לפורום