הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2008 11:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון וקסלר עם תוכן  ואוו! אתה עובד בכור האטומי?
נושא: ואוו! אתה עובד בכור האטומי?  תאריך: 11/14/2008 11:54:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר

כל הכבוד על הרעיון והיצירתיות.
אבל נראה לי שאני צריך לפנות למפעל בסדר גודל של רפא"ל על מנת שיאפשר לי לעשות בתחומו את הפרוצדורה התעשייתית הלא פשוטה הזו...


חזרה לפורום