טקסט הודעת פורום
| 11/14/2008 11:54:00 AM |
|
נושא: ואוו! אתה עובד בכור האטומי? תאריך: 11/14/2008 11:54:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר
כל הכבוד על הרעיון והיצירתיות. אבל נראה לי שאני צריך לפנות למפעל בסדר גודל של רפא"ל על מנת שיאפשר לי לעשות בתחומו את הפרוצדורה התעשייתית הלא פשוטה הזו...
|
חזרה לפורום |
|
|