נושא: אבל יש לי 7 הילוכים... תאריך: 11/14/2008 4:19:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
וגם השרשרת שיש לי היא שרשרת של סינגל ספיד(כי לא מתאים אצלי לפלטה הקידמית שרשרת אחרת...) וקיבלתי את החוליה הזאת מתנה עם השרשרת..אבל הי בולטת מידי במעביר האחורי ולא ניכנסת טוב... אבל ראיתי ב"הרים שופ" שיש כזאת ל7 הילוכים שניראה לי תתאים (כי בשרשראות שניסיתי לשים הצד הפנימי זה מה שהפריעה...ובחוליה תיקון מהיר יש רק צד חיצוני והצד הפנימי נישאר של השרשרת הרגילה...
איפה ניתן לקנות כזאת חוליה ? מוכרים ניראה לכם ב"בסידן" בפתח-תקווה?
|