טקסט הודעת פורום
| 11/14/2008 7:32:00 PM |
|
נושא: קצת באיחור תאריך: 11/14/2008 7:32:00 PM
מחבר/ת: אבישי אסולין
תודה על העזרה נראה לי בסופו של דבר שאני ילך על הדגם wtb motoraptor 2.24 מתקפל משקל 675gr הנסיון שלי עם הדגם 2.1 שלו הוא מעולה לא נשחק ומחזיק מצויין בשטח אני ינסה אותו ויעדכן אתכם בהמשך
|
חזרה לפורום |
|
|