טקסט הודעת פורום
| 11/14/2008 9:05:00 PM |
|
נושא: לרוכב המתחיל תאריך: 11/14/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
ברוך הבא לתחום.דבר ראשון אין כמו רכיבת ניסיון.אז תנסה מספר זוגות ותיקח את הנוחות ביותר. לא רכבתי אליהם,אבל ראיתי שאנשים ממליצים על הtrek ועל המרידה
|
חזרה לפורום |
|
|