טקסט הודעת פורום
11/15/2008 11:40:00 AM
גיא בראל
בגלל זה אני לא משקיע בשרשראות יקרות...
נושא:
בגלל זה אני לא משקיע בשרשראות יקרות...
תאריך:
11/15/2008 11:40:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
הכי טוב בזול ואז לא כואב הלב :giveFinger:
חזרה לפורום