הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2008 11:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  בגלל זה אני לא משקיע בשרשראות יקרות...
נושא: בגלל זה אני לא משקיע בשרשראות יקרות... תאריך: 11/15/2008 11:40:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

הכי טוב בזול ואז לא כואב הלב :giveFinger:


חזרה לפורום